Disse sidene er under oppbygning nå i mars/april 2023.

For heile
mennesket

Kommende fra kalender

Siste fra Facebook

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

"Påske kommer tidlig i år", ja det er sant. I dag er det palmesøndag... det vil jo da si at neste uke er påskeuka. Det vil igjen si at aktivitetene våre tar en aldri så liten påskeferie. Det gjelder også "STIKK INNOM" som vi ser fram til hver mandag. Men i morgen må vi heller glede oss over påskeferie og så glede oss til ''STIKK INNOM" første arbeidsmandag etter påske 😎.
Jeg benytter herved anledningen til å ønske dere alle gode frivillige, alle dere som besøker oss, stikker innom MS og ansatte en riktig god påske 🫶.
... MerMindre

Påske kommer tidlig i år, ja det er sant. I dag er det palmesøndag... det vil jo da si at neste uke er påskeuka. Det vil igjen si at aktivitetene våre tar en aldri så liten påskeferie. Det gjelder også  STIKK INNOM som vi ser fram til hver mandag. Men i morgen må vi heller glede oss over påskeferie og så glede oss til STIKK INNOM første arbeidsmandag etter påske 😎.
Jeg benytter herved anledningen til å ønske dere alle gode frivillige,  alle dere som besøker oss, stikker innom MS og ansatte en riktig god påske 🫶.

Kommenter på Facebook

Med mandag ja ,Andre Påskedag men også Aprilsnarr.....

5 dager siden

5 dager siden

... MerMindre

Gjør et kupp i Kvinesdal, nærmere bestemt i Liknes sentrum👏Både påskehandel og lørdagskafè. Påskeinnkjøpene gjør du i butikkene og på Kvinesdal menighetssenter inviteres du til lørdagskafè fra kl.12 - 14.
Det kan neppe bli bedre !!!
"VELKOMMEN I FELLESSKAPET 💞".
... MerMindre

Det kan neppe bli bedre !!!
VELKOMMEN I FELLESSKAPET 💞.

Kommenter på Facebook

KAN DET BLI BETRE

Ja, nå er grøten satt på, smørbrød skal smøres, wienerbrød skjæres opp. Kl 12 åpner vi døra . Benytt regnværet til et hyggelig kafébesøk på senteret kl 12- 14👍🌻

Morgendagens meny på Menighetssenteret blir